Μεταφορικά

Έξοδα αποστολής

Αντικαταβολή

ΕΛΤΑ Courier

3.69 €

DHL Express

-

Πιστωτική κάρτα

ΕΛΤΑ Courier

2.49 €

DHL Express

12.00 €

PayPal

ΕΛΤΑ Courier

2.49 €

DHL Express

12.00 €

Σημειώσεις:

  • Στη Κύπρο δεν γίνονται αποστολές μέσω των ΕΛΤΑ courier.
  • Στο κόστος αποστολής συμπεριλαμβάνεται ο ΦΠΑ.
  • Η τιμή είναι τελική, ανεξάρτητα από τον τρόπο πληρωμής, και περιλαμβάνει τη συσκευασία και την αποστολή.
  • Τα έξοδα αποστολής ΔΕΝ εξαρτώνται από το συνολικό μέγεθος και το βάρος της παραγγελίας.

Δωρεάν αποστολή στο Mataki.gr

Το Mataki παρέχει δωρεάν αποστολή σε παραγγελίες άνω των 50€!

Το Mataki.gr προσφέρει περιστασιακά δωρεάν προσφορές αποστολής. Οι ειδικές προσφορές και οι τιμές ισχύουν όπως αναγράφονται στην ιστοσελίδα του Mataki.gr, στις εκστρατείες αλληλογραφίας ή στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης τη στιγμή της αγοράς. Η διάρκεια και οι όροι της κάθε προσφοράς θα δηλώνονται με σαφήνεια κατά τη στιγμή της προώθησης. Αυτά πρέπει να γίνονται σεβαστά για να εφαρμοστεί η προωθητική ενέργεια.

Αποστολή μετά την πληρωμή

Το Mataki.gr θα αποστείλει τα δέματα μόνο μετά την παραλαβή της πληρωμής εκτός και αν επιλέξετε την ΕΛΤΑ courier και ως τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή. Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα σχετικά με αυτό στη σελίδα #. Ορισμένες ειδικές παράμετροι φακών επαφής, λόγω της σπανιότητάς τους, ενδέχεται να μην είναι στο απόθεμα τη στιγμή της αγοράς. Η Alensa θα κρατήσει αυτούς τους φακούς για τον πελάτη και θα τους παραγγείλει άμεσα απευθείας από τον κατασκευαστή. Η πληρωμή γίνεται τη στιγμή της παραγγελίας, όχι τη στιγμή της αποστολής εκτός και αν επιλέξετε τα ΕΛΤΑ courier και ως τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή. Απαιτείται άμεση πληρωμή για τα προϊόντα εκτός αποθέματος για να επιβεβαιωθεί η κράτηση αυτών των προϊόντων.

Επιπλέον υπηρεσία: ασφάλεια δεμάτων

Με μια μικρή επιπλέον χρέωση, έχετε την επιλογή να ασφαλίσετε το δέμα σας. Αυτή η ασφάλεια καλύπτει τα δέματα σε περίπτωση απώλειας ή ζημιάς κατά τη μεταφορά. Αυτό σημαίνει ότι μόλις επιβεβαιώσουμε ότι το δέμα σας έχει χαθεί ή καταστραφεί με οποιονδήποτε τρόπο, θα αποστείλουμε αμέσως ένα νέο δέμα που θα περιέχει τα ίδια προϊόντα, χωρίς να χρειαστεί να ακολουθήσετε πρώτα το πρωτόκολλο αποζημίωσης που περιγράφεται παρακάτω. Εάν η παραγγελία σας περιέχει ειδικά προϊόντα κατά παραγγελία,όπως προσαρμοσμένα γυαλιά ή μοναδικούς συνδυασμούς φακών, λάβετε υπόψη ότι θα χρειαστεί επιπλέον χρόνος για την προετοιμασία.

Προσθήκη προϊόντων

Λάβετε υπόψη ότι, λόγω της μεγάλης ποσότητας παραγγελιών που επεξεργάζεται η αποθήκη μας, δεν μπορούμε να εγγυηθούμε τη δυνατότητα συγχώνευσης ή αλλαγής οριστικών παραγγελιών. Αν θέλετε να συγχωνεύσετε περισσότερες από μία παραγγελίες ή να προσθέσετε ή να τροποποιήσετε μια ολοκληρωμένη παραγγελία, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών αμέσως και θα αξιολογήσουμε τη δυνατότητα κατά περίπτωση. Αυτό είναι δυνατό μόνο κατά τις ώρες λειτουργίας της εξυπηρέτησης πελατών (9:00 π.μ. – 5:30 μ.μ.). Η παραγγελία σας θεωρείται ολοκληρωμένη τη στιγμή της πληρωμής. Αν θέλετε να προσθέσετε κάτι, θα χρειαστεί να κάνετε μια νέα παραγγελία και θα ισχύουν τα πρότυπα έξοδα αποστολής.

Χρόνοι παράδοσης

Τρόποι Αποστολής Εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης
DHL Express 1–3 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία αποστολής
ΕΛΤΑ courier 2–7 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία αποστολής (Για Κύπρο δεν γίνονται αποστολές με την ΕΛΤΑ Courier)

Σημείωση:

  • Εάν η παραγγελία σας τοποθετήθηκε πριν από τις 12 π.μ., θα αποσταλεί την ίδια ημέρα.
  • Εάν η παραγγελία σας τοποθετήθηκε μετά τις 12 π.μ., θα αποσταλεί την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
  • Δεν γίνονται αποστολές τα Σαββατοκύριακα ή τις επίσημες αργίες.
  • Οι εκτιμώμενοι χρόνοι παράδοσης υπολογίζονται από την ημέρα που αποστέλλεται το δέμα, όχι απαραίτητα την ημέρα που έγινε η παραγγελία.

Αναζήτηση Αποστολών

Επειδή η Alensa επεξεργάζεται ένα μεγάλο αριθμό παραγγελιών κάθε μέρα, ο πελάτης είναι υπεύθυνος για την παρακολούθηση της δικής του αποστολής. Θα λάβετε τον κωδικό παρακολούθησης που θα σας επιτρέπει να παρακολουθείτε την αποστολή online. Σε περίπτωση που δεν έχετε λάβει αυτόν τον κωδικό μέσω μηνύματος στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο σας που επιβεβαιώνει την αποστολή της παραγγελίας σας, πρέπει να επικοινωνήσετε με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών μας. Θα σας παράσχουν τον κωδικό παρακολούθησης κατόπιν αιτήματος.

Οι χρόνοι παράδοσης των αγαθών εκτός αποθέματος

Ορισμένοι φακοί επαφής με μοναδικούς συνδυασμούς παραμέτρων μπορεί να μην είναι διαθέσιμοι. Θα τα κρατήσουμε για εσάς και θα τα παραγγείλουμε απευθείας από τον παραγωγό. Αυτό σημαίνει ότι θα έχουν μεγαλύτερο εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης. Η αποστολή ειδικών φακών επαφής που δεν βρίσκονται συχνά σε αποθέμα, εξαρτάται από τις συνθήκες παράδοσης των προμηθευτών μας και μπορεί να διαρκέσει έως και 2–4 εβδομάδες.

Όταν επιλέγετε και παραγγείλετε τους φακούς σας, θα εμφανιστεί μια ένδειξη της αναμενόμενης ημερομηνίας αποστολής στη σελίδα του προϊόντος. Αυτό μπορεί να αλλάξει αφού επιλέξετε τις παραμέτρους για τους φακούς επαφής σας. Ο πελάτης είναι υπεύθυνος για την προσεκτική παρακολούθηση κατά τη διαδικασία της παραγγελίας.

Alensa non-stock products delivery times Alensa non-stock products delivery times

Αφού επιλέξετε τις συγκεκριμένες παραμέτρους σας, θα εμφανιστεί ένας νέος εκτιμώμενος χρόνος αποστολής για αυτές τις παραμέτρους, όπως φαίνεται παραπάνω. Παρακαλώ σημειώστε ότι η γενική πληροφορία „σε απόθεμα“ δείχνει τη γενική διαθεσιμότητα του προϊόντος από την εταιρεία μας. Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι ο μοναδικός συνδυασμός σας θα είναι διαθέσιμος. Αφορά μόνο την αναμενόμενη ημερομηνία αποστολής που εμφανίζεται δίπλα στο μενού για πληροφορίες αποστολής σχετικά με τη συγκεκριμένη παραγγελία σας. Κάθε αναμενόμενη καθυστέρηση στην παράδοση θα επιβεβαιωθεί στο email επιβεβαίωσης της παραγγελίας. Ο πελάτης θα πρέπει να ενημερώνεται όταν το ένα μέρος της παραγγελίας του είναι σε απόθεμα κατά τη στιγμή της επιβεβαίωσης της παραγγελίας. Με την επιβεβαίωση και ολοκληρώνοντας την πληρωμή για την παραγγελία, ο πελάτης συμφωνεί ότι η συνολική παραγγελία θα αποσταλεί μόνο αφού όλα τα προϊόντα θα βρίσκονται σε απόθεμα. Διατηρούμε το δικαίωμα να αλλάξουμε τους χρόνους παράδοσης σύμφωνα με τις επικαιροποιημένες πληροφορίες από τους προμηθευτές μας ανά πάσα στιγμή. Προσπαθούμε να παρέχουμε πάντα ακριβείς πληροφορίες από το σημείο της παραγγελίας, αλλά εξακολουθούν να εξαρτώνται από τους χρόνους παράδοσης που ανακοινώθηκαν από τους προμηθευτές μας.

Παραγγελίες που περιέχουν αγαθά σε απόθεμα και εκτός αποθέματος

Αφού επιλέξετε τις σωστές παραμέτρους για κάθε προϊόν που επιθυμείτε και πριν ολοκληρώσετε και πληρώσετε την παραγγελία σας, ο πελάτης πρέπει να δώσει ιδιαίτερη προσοχή στον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης για κάθε μεμονωμένο προϊόν στο καλάθι αγορών του.

Alensa non-stock products delivery times basket
Alensa non-stock products delivery times basket

Με την επιβεβαίωση και την ολοκλήρωση της πληρωμής για την παραγγελία, ο πελάτης συμφωνεί ότι ολόκληρη η παραγγελία θα αποσταλεί μόνο αφού όλα τα προϊόντα βρίσκονται σε απόθεμα. Η αποστολή των προϊόντων που βρίσκονται σε απόθεμα πριν από την αποστολή όλης της παραγγελίας θα επιτρέπεται μόνο κάτω από ειδικές περιστάσεις. Εάν είναι επιθυμητό, ο πελάτης μπορεί να πληρώσει επιπλέον τέλος αποστολής (ίσο με το κανονικό κόστος αποστολής) για να παραλάβει τα αγαθά σε απόθεμα πριν από αυτά που βρίσκονται έκτος αποθέματος.

Προβλήματα με την παράδοση

Η DHL Express απαιτεί υπογραφή κατά την παράδοση. Βεβαιωθείτε ότι κάποιος θα είναι παρών στη διεύθυνσή παράδοσης κατά τις εργάσιμες ώρες από Δευτέρα έως Παρασκευή. Οι παραδόσεις δεν γίνονται τα Σαββατοκύριακα.

Δεν είμαστε υπεύθυνοι για τυχόν καθυστέρηση στην παράδοση που προκλήθηκε από τους συνεργάτες μας στον τομέα της υλικοτεχνικής υποστήριξης ή για καταστάσεις πέρα από τον έλεγχό μας, όπως ο καιρός, οι διακοπές κ.λπ. Παρακαλούμε να λάβετε υπόψη σας την εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης που προτείνουν οι συνεργάτες μας. Σε σπάνιες περιπτώσεις, ορισμένα δέματα μπορούν να φτάσουν εκτός του προτεινόμενου χρονοδιαγράμματος. Για να διασφαλιστεί η ομαλότερη δυνατή παράδοση, παρακαλείστε να δώσετε τα πλήρη στοιχεία της διεύθυνσής σας (όνομα δρόμου, αριθμός κατοικίας, ταχυδρομικός κώδικας και πόλη) και έναν αριθμό τηλεφώνου, ώστε οι συνεργάτες μας να μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σας, αν χρειαστεί. Μόλις η παραγγελία σας αποσταλεί, θα λάβετε τον κωδικό παρακολούθησης όπου μπορείτε να παρακολουθείτε την εξέλιξη της αποστολή σας online. Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας αν παρατηρήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα. Οι εκπρόσωποί της εξυπηρέτησης πελατών μας θα χειριστούν τις ερωτήσεις σας άμεσα και αποτελεσματικά.

Εάν ένα δέμα δεν μπορεί να παραδοθεί για οποιονδήποτε λόγο, μπορεί να κρατηθεί στο τοπικό ταχυδρομείο ή στο κέντρο εφοδιασμού για ανανέωση ή συλλογή. Αν δεν ζητηθεί, το δέμα μπορεί να μας επιστραφεί ή να καταστραφεί. Ως εκ τούτου, είναι ευθύνη του αγοραστή να διασφαλίσει ότι το δέμα θα παραληφθεί στη δεδομένη διεύθυνση και να επικοινωνήσει απευθείας με την εταιρεία παράδοσης με τυχόν ερωτήσεις όταν το δέμα είναι υπό διαμετακόμιση ή έχει αποθηκευτεί. Τα κατεστραμμένα δέματα δεν θα αντικατασταθούν.

Πρωτόκολλο αποζημίωσης

Σε περίπτωση που ένα πακέτο έχει χαθεί ή λείπει ή έχει παραδοθεί εσφαλμένα σε λάθος διεύθυνση, θα ξεκινήσουμε μια αξίωση με τους συνεργάτες μας για λογαριασμό σας. Για να ξεκινήσει η αξίωση, απαιτούνται δύο επιβεβαιώσεις: 1.) Μια υπογεγραμμένη ένορκη βεβαίωση από τον πελάτη στην οποία αναφέρεται ότι το δέμα δεν παραλήφθηκε. 2.) Επαλήθευση από την εταιρεία παράδοσης ότι το δέμα έχει καταστραφεί, δεν έχει παραδοθεί κ.λπ.

Μόλις η αξίωση είναι σε εξέλιξη, θα σας εκδώσουμε γρήγορα επιστροφή χρημάτων ή θα στείλουμε μια νέα παραγγελία, όπως εσείς επιθυμείτε. Δεν θα διεκπεραιώσουμε επιστροφές ή δεν θα στείλουμε νέα δέματα ενώ ένα τρέχον δέμα είναι υπό διαμετακόμιση και μέχρι να κηρυχθεί επισήμως απολεσθέν από την μεταφορική εταιρία. Ωστόσο, εάν έχετε αγοράσει την ασφάλεια δεμάτων μας, θα είμαστε σε θέση να στείλουμε αμέσως ένα νέο δέμα και δε θα χρειαστεί να περιμένετε μέχρι να διεκπεραιωθεί το αίτημά σας.

Φθαρμένες συσκευασίες

Οι φακοί επαφής και τα αξεσουάρ παραδίδονται σε ένα ανθεκτικό κουτί επαρκούς μεγέθους, έτσι ώστε να είστε βέβαιοι ότι θα λάβετε την αποστολή σας σε καλή κατάσταση και χωρίς να έχει καταστραφεί. Ωστόσο, αν το κουτί έχει καταστραφεί, μην δεχτείτε το πακέτο από την μεταφορική εταιρία και προσδιορίσετε το λόγο στο πρωτόκολλο παράδοσης, όπως „ουσιαστική βλάβη στο πακέτο“," διαρροή υγρού" κ.λπ. Θα πρέπει επίσης να επικοινωνήσετε μαζί μας άμεσα, έτσι ώστε να μπορούμε να ανταποκριθούμε γρήγορα στο πρόβλημα σας και να σας αποστείλουμε μια νέα παραγγελία.