Παράπονα και Επιστροφές

Υποβολή αιτήματος παραπόνου

Εάν αντιμετωπίζετε οποιοδήποτε πρόβλημα με τα προϊόντα που έχετε αγοράσει, απλώς συνδεθείτε στο λογαριασμό πελάτη σας και υποβάλετε ένα νέο αίτημα καταγγελίας στην καρτέλα "Παράπονα και επιστροφές" κάνοντας κλικ στο κουμπί Απαίτηση / Επιστροφή για το προϊόν που προτιμάτε.

Υποβολή νέου παραπόνου

Σωστή συσκευασία των εμπορευμάτων

Αιτούμαστε να επιστρέψετε το πλήρες προϊόν χωρίς τα εξαρτήματα που λείπουν. Για τα γυαλιά αυτό περιλαμβάνει τη θήκη, το εξωτερικό κουτί, όλα όσα βρίσκονται μέσα στο κουτί, τυχόν πανιά καθαρισμού και τυχόν αυτοκόλλητα ή ετικέτες αναγνώρισης. Παρακαλείστε να συσκευάσετε τα ελαττωματικά προϊόντα σας σε ένα σκληρό κουτί και να τα στείλετε με συστημένη επιστολή. Αυτό γίνεται για την αποφυγή ζημιών κατά τη μεταφορά. Τοποθετήστε τους φακούς σε μια θήκη με διάλυμα και κλείστε την καλά για να μην ξεραθούν. Θα πρέπει να στείλετε τους φακούς και ΟΛΕΣ τις συσκευασίες, συμπεριλαμβανομένου του αρχικού κουτιού και τυχόν εναπομείναντων, μη ανοιγμένων κυψελών.

Συμπεριλάβετε αντίγραφο της απόδειξης αγοράς

Παρακαλείστε να συμπεριλάβετε ένα αντίγραφο της απόδειξης σας στο δέμα σας. Αυτό θα μας βοηθήσει να επεξεργαστούμε το αίτημά σας ταχύτερα.
Εάν δεν χρησιμοποιήσατε την ηλεκτρονική φόρμα για να υποβάλετε το παράπονό σας, η επιστροφή σας θα πρέπει να συνοδεύεται από επιστολή στην οποία θα αναφέρετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας και τον αριθμό παραγγελίας σας, καθώς και την περιγραφή της βλάβης του προϊόντος.

Στείλτε μας τα προϊόντα

α) ΔΩΡΕΑΝ αποστολή
Αφού υποβάλετε μια νέα αξίωση/επιστροφή μέσω της ηλεκτρονικής μας φόρμας, θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης στο οποίο μπορείτε να επιλέξετε από δύο διαφορετικές μεθόδους δωρεάν επιστροφής.

Boxnow: όπου θα συμπληρώσετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας και θα λάβετε έναν κωδικό / ετικέτα για την επιστροφή. Είτε γράφετε τον κωδικό εμφανώς στο πάνω μέρος του δέματος, είτε εκτυπώνετε την ετικέτα και την κολλάτε στο δέμα. Και οι δύο επιλογές είναι σωστές. Στη συνέχεια, μπορείτε να φέρετε το δέμα στο πλησιέστερο κουτί δεμάτων Boxnow.

Elta courier: Θα λάβετε έναν κωδικό επιστροφής στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Μεταφέρετε το συσκευασμένο δέμα στο πλησιέστερο κατάστημα ταχυμεταφορών Elta. Κατά την υποβολή του δέματος, αναφέρετε τον κωδικό επιστροφής και το όνομά σας ή τον αριθμό παραγγελίας σας. Αυτό είναι το μόνο που χρειάζεται να κάνετε. Το δέμα θα επισημανθεί και θα αποσταλεί στη διεύθυνσή μας

Μόλις το δέμα ταχυδρομηθεί, θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης, το οποίο θα χρησιμεύσει ως απόδειξη της αποστολής. Το δέμα μπορεί να παρακολουθείται στις ιστοσελίδες των μεταφορέων.

β) Άλλη μέθοδος μεταφοράς
Εάν επιθυμείτε να στείλετε το δέμα με οποιονδήποτε άλλο ιδιωτικό μεταφορέα (όχι συστημένο!), μπορείτε να στείλετε το δέμα με δικά σας έξοδα στη διεύθυνσή μας:

Expandeco - Mataki.gr
Γαλαξιδίου 40, Μοσχάτο,
183 45 Αθήνα, Ελλάδα

Βεβαιωθείτε ότι έχετε λάβει απόδειξη επιστροφής ή/και απόδειξη επιστροφής του δέματος. Εάν η καταγγελία σας αποδειχθεί βάσιμη, θα είμαστε σε θέση να σας επιστρέψουμε τα έξοδα αποστολής. Ο πελάτης φέρει την ευθύνη για τα έξοδα αποστολής που σχετίζονται με την επιστροφή των προϊόντων κατά τη διάρκεια της νόμιμης περιόδου ακύρωσης.

Περιμένετε τη διεκπεραίωση του παραπόνου σας

Το τμήμα αποζημιώσεων θα χρειαστεί χρόνο για να επεξεργαστεί την καταγγελία σας. Μπορείτε εύκολα να ελέγξετε την κατάσταση και την πρόοδο της καταγγελίας σας εδώ.

Παρακολούθηση της κατάστασης των παραπόνων

Επικοινωνία σχετικά με το παράπονό σας

Θα λαμβάνετε πληροφορίες σχετικά με τυχόν αλλαγές ή ενημερώσεις του παραπόνου σας μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας.

Πληροφορίες σχετικά με το παράπονό σας

Σε περίπτωση που υποβάλετε παράπονο σχετικά με γυαλιά με συνταγή κατά παραγγελία, επικοινωνήστε με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών και θα εξετάσουμε την υπόθεση. Θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να σας βοηθήσουμε.
Για παράπονα σχετικά με άλλους τύπους γυαλιών (γυαλιά ηλίου, αθλητικά γυαλιά, γυαλιά υπολογιστή, σκελετούς με φακούς έκθεσης κ.λπ.), απαιτούμε να επιστρέψετε και όλα τα παρελκόμενα που περιλαμβάνονται (υφάσματα, κλιπς για τον ήλιο, θήκες κ.λπ.).

Για τους φακούς επαφής TopVue, μπορείτε να επωφεληθείτε από την εγγύηση επιστροφής χρημάτων.


Πληροφορίες σχετικά με την επιστροφή αγαθών

Για την επιστροφή γυαλιών με προσαρμοσμένους συνταγογραφούμενους φακούς, αυτό μπορεί να γίνει μόνο εντός της νόμιμης περιόδου υπαναχώρησης των 14 ημερών. Οι συνταγογραφούμενοι φακοί κατασκευάζονται βάσει συγκεκριμένων ατομικών απαιτήσεων και, ως εκ τούτου, δεν είναι επιλέξιμοι για επιστροφή. Μόνο οι σκελετοί πληρούν τις προϋποθέσεις για πιθανή επιστροφή χρημάτων.
Για τα γυαλιά με συνταγογραφούμενους φακούς, εάν επιθυμείτε να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση αγοράς, επικοινωνήστε μαζί μας στο (+30) 2112342483. Θα κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για να ικανοποιήσουμε το αίτημά σας.
Όταν επιστρέφετε γυαλιά (γυαλιά ηλίου, αθλητικά γυαλιά, γυαλιά με συνταγή κ.λπ.), απαιτούμε να μας στείλετε και όλα τα παρελκόμενα που περιλαμβάνονται (υφάσματα, κλιπ για τον ήλιο, θήκες κ.λπ.).

Όλες οι απαραίτητες πληροφορίες μπορούν να βρεθούν στους όρους και τις προϋποθέσεις στις ενότητες: