Πολιτική Επιστροφών

Οι επιστροφές θα πρέπει να πληρούν όλες τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

  • Οι συσκευασίες των φακών επαφής θα πρέπει να είναι κλειστές και σφραγισμένες ώστε να είναι σε κατάσταση που να μπορούν να πωληθούν εκ νέου.*
  • Τα προϊόντα θα πρέπει να επιστραφούν ακέραια, χωρίς να λείπει οποιοδήποτε εξάρτημα συμπεριλαμβανόμενο στη αρχική συσκευασία.
  • Οι όροι επιστροφής γυαλιών ηλίου και γυαλιών οράσεως διευκρινίζονται περαιτέρω παρακάτω.
  • Προτού προχωρήσετε σε επιστροφή θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών.
  • Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται εντός της καθορισμένης προθεσμίας (30 ημέρες από την ημέρα έκδοσης της απόδειξης) θα αποζημιώνονται πλήρως.
  • Όσα ΜΗ ανοιγμένα προϊόντα επιστρέφονται μετά το πέρας της προθεσμίας των 30 ημερών, θα περνούν από διαδικασία αξιολόγησης, με βάση την εγγύηση και την ημερομηνία λήξης τους (τα προϊόντα θα πρέπει να είναι σε θέση να πωληθούν εκ νέου, όπως αναφέραμε παραπάνω). Ωστόσο, όλα τα προϊόντα θα πρέπει να επιστραφούν σε όχι περισσότερες από 365 ημέρες από την ημέρα της αγοράς.
  • Η αγορά των προϊόντων θα πρέπει να γίνει αποκλειστικά μέσω της ιστοσελίδας Mataki.gr.
  • Εάν το λάθος οφείλεται στην Mataki (απεστάλησαν λάθος προϊόντα), οφείλετε να το αναφέρετε στην εξυπηρέτηση πελατών σε διάστημα όχι μεγαλύτερο των 30 ημερών από την ημερομηνία παραλλαβής.
  • *Σύμφωνα με τους κανονισμούς υγείας και Ασφάλειας της Ε.Ε.

Θέλετε να επιστρέψετε τους φακούς επαφής σας γιατί έχετε επιλέξει διαφορετικές παραμέτρους;

Εάν η συνταγή σας έχει αλλάξει ή έχετε καταχωρίσει λάθος τις παραμέτρους για τους φακούς επαφής σας, θα πρέπει να μας στείλετε τις ΜΗ ανοιγμένες, ΜΗ κατεστραμένες συσκευασίες, ακολουθώντας την διαδικασία που αναγράφεται παρακάτω. Στην περίπτωση αυτή, η Mataki θα προβεί σε επιστροφή χρημάτων στο λογαριασμό σας, μετά την παραλαβή, και αφού πραγματοποιηθεί έλεγχος για την κατάσταση της συσκευασίας, που μας έχετε επιστρέψει. Μπορείτε, ανά πάσα στιγμή, να πραγματοποιήσετε νέα παραγγελία από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα ή καλώντας την εξυπηρέτηση πελατών. Δεν είναι εφικτές οι ανταλλαγές προϊόντων με προσαρμογή τιμών.

Μήπως λάβατε λάθος προϊόν;

Εάν έχετε παραλάβει λάθος προϊόντα από δικό μας λάθος, παρακαλείστε να το αναφέρετε στη Εξυπηρέτηση Πελατών, σε διάστημα όχι μεγαλύτερο των 30 ημερών από την ημερομηνία παραλλαβής. Παρακαλούμε σιγουρευτείτε ότι δεν έχει ανοιχτεί κανένα από τα προϊόντα. Μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα, ακολουθώντας τις οδηγίες παρακάτω, και τα χρήματα θα επιστραφούν στο λογαριασμό σας.

Θέλετε να κάνετε μια επιστροφή για οποιοδήποτε άλλο λόγο;

Η διαδικασία επιστροφής ισχύει και για την Εγγύηση Επιστροφής Χρημάτων για τα προϊόντα TopVue και Gelone. Η εγγύηση επιστροφής χρημάτων ισχύει μόνο αν επιστρέψετε τα προϊόντα σε χρονικό διάστημα μικρότερο των 60 ημερών από την ημέρα που τα παραλάβατε. Ακολουθήστε την ίδια διαδικασία και στην περίπτωση αυτή.

Επίσης, εάν θέλετε να επιστρέψετε προϊόντα που υποψιάζεστε ότι είναι ελαττωματικά, θα πρέπει να τα επιστρέψετε σε εμάς, και θα σταλούν στον αρμόδιο κατασκευαστή για ποιοτικό έλεγχο. Το κουτί (ή τα κουτιά) της αρχικής συσκευασίας, καθώς και όλα τα εναπομίναντα μη ανοιγμένα προϊόντα, θα πρέπει να επιστραφούν σε εμάς. Οι κωδικοί LOT της συγκεκριμένης παρτίδας αναγράφονται στα κουτιά, και είναι απολύτως απαραίτητοι για τη διεξαγωγή του ποιοτικού ελέγχου. Επίσης είναι απαραίτητο να συμπεριλάβετε μία πρόσφατη συνταγή από οφθαλμίατρο, η οποία θα έχει διεξαχθεί σε διάστημα μικρότερο του ενός έτους. Και σε αυτή την περίπτωση, θα πρέπει να ακολουθήσετε την ίδια διαδικασία επιστροφής. Εάν επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα ελαττωματικό προϊόν, είναι απαραίτητο να επικοινωνήσετε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας. Θα σας δώσει ακριβείς οδηγίες και επιπλέον πληροφορίες.

Πώς να επιστρέψω γυαλιά ηλίου ή γυαλιά οράσεως;

Τα γυαλιά ηλίου και τα γυαλιά οράσεωςσυνοδεύονται από εγγύηση 2 ετών, σε περίπτωση σπασίματος. Διαφορετικά, αν θέλετε να επιστρέψετεγυαλιά ηλίου ή γυαλιά οράσεως για άλλο λόγο, μπορείτε να μας τα στείλετε εντός του εντός τηςπροθεσμίας των 30 ημερών. Τα προϊόντα θα πρέπει να είναι άθικτα και αχρησιμοποίητα. Η συσκευασία θαπρέπει να βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση. Εάν θέλετε να επιστρέψετε γυαλιά ηλίου ή γυαλιάοράσεως, θα πρέπει να επιστρέψετε το πλήρες προϊόν, όπως το παραλλάβατε, συμπεριλαμβανομένης τηςθήκης, του κουτιού της συσκευασίας και όλων των εξαρτημάτων (πανάκια καθαρισμού, κλιπς, καρτελάκια,αυ­τοκόλλητα). Με άλλα λόγια, το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί ακριβώς έτσι όπως παρελήφθη. Τοπροϊόν θεωρείται ελλιπές, εάν λείπει κάποιο από τα αντικείμενα που αναφέραμε παραπάνω. Σε περίπτωσηπου λείπει κάτι από την συσκευασία του προϊόντος, η επιστροφή δεν είναι εφικτή. Σας ευχαριστούμεπολύ για την κατανόηση! Τα γυαλιά ηλίου, οι σκελετοί και τα γυαλιά οράσεως αποστέλονται πάντα σεάριστη κατάσταση και η ποιότητά τους ελέγχεται διεξοδικά πριν την αποστολή. Στην σπάνια περίπτωσηπου τα γυαλιά έχουν φτάσει σε εσάς φθαρμένα ή παρουσιάζουν κάποιο ελάτωμα, παρακαλούμε ναεπικοινωνήσετε άμεσα με την εξυπηρέτηση πελατών. Θα εξετάσουμε την περίπτωση, προκειμένου να σαςεξυπηρετήσουμε. Ωστόσο, παράπονα που οφείλονται σε λάθος χειρισμό των προϊόντων, έλλειψη φροντίδας,ή σε φυσική φθορά λόγω χρήσης, δεν θα λαμβάνονται υπόψιν. Δεν μπορούμε να προσφέρουμε πρόσθετεςεκπτώσεις ή αποζημίωση για ζημιές που προκλήθηκαν από τον ίδιο τον πελάτη.

Τα γυαλιά οράεως, τα οποία κατασκευάζονται με συγκεκριμένες παραμέτρους διοπτρίας δεν μπορούν να αποζημιωθούν. Εάν επιστρέψετε γυαλιά οράσεως, μπορούμε να σας αποζημιώσουμε μόνο για το κόστος του σκελετού και όχι για το κόστος των φακών οράσεως. Ο όρος αυτός ισχύει από τη στιγμή της πληρωμής, ανεξάρτητα από το στάδιο αποστολής

Υποπτεύεσθε ότι λάβατε ελαττωματικά γυαλιά οράσεως;

Εάν υποπτεύεσθε ότι η ποιότητα τωνφακών των γυαλιών σας είναι ελλειμματική ή εάν τα γυαλιά δεν σας ικανοποιούν για οποιοδήποτε λόγο,μπορείτε να αιτηθείτε να διεξαχθεί ποιοτικός έλεγχος. Εάν εντοπιστεί κάποιο ελάτωμα και τα γυαλιάαξιολογηθούν ως κατώτερης ποιότητας, θα σας επιστρέψουμε όλο το χρηματικό ποσό (για το κόστος τουσκελετού και των φακών). Για αιτήματα επιστροφής χρημάτων, μετά από ποιοτικό έλεγχο, για γυαλιάοράσεως, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών και σιγουρευτείτε ότι έχετε αποστείλει μία έγκυρη και πρόσφατη συνταγή γιατρού, η οποία να έχει εκδοθεί σε διάστημα όχιπερισσότερο του ενός έτους. Μετά τη διεξαγωγή του ποιοτικού ελέγχου, η συνταγή χρησιμοποιείτ­αι,προκειμένου να διαπιστωθεί εάν οι παράμετροι διοπτρίας που έχουν καταχωριστεί για τα γυαλιά,αντιστοιχούν επιτυχώς στην διοπτρία σας. Θα σας ζητηθεί θα επιστρέψετε το πλήρες προϊόν (πανάκιακαθαρισμού, κλιπς, καρτελάκια, αυτοκόλλητα, κτλ). Μην αφαιρείτε τους φακούς από το σκελετό! Γιααιτήματα επιστροφής χρημάτων, μετά από ποιοτικό έλεγχο, για πολυεστιακά γυαλιά ή για γυαλιά μεπροοδευτικούς φακούς, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών και σιγουρευτείτε ότι έχετε αποστείλει μία έγγυρη και πρόσφατη συνταγή γιατρού, η οποία να έχει εκδοθεί σε διάστημαόχι περισσότερο του ενός έτους. Επιπλέον, παρακαλείστε να μας στείλετε μία μπροστινή (αμφάς)φωτογραφία σας, φορώντας τα γυαλιά σας, και μία πλαϊνή (προφίλ) φωτογραφία σας, φορώντας τα γυαλιάσας, οι οποίες θα χρησιμοποιηθούν για τον προσδιορισμό του κέντρου εστίασης των γυαλιών και τηςγωνίας του σκελετού. Θα σας ζητηθεί θα επιστρέψετε το πλήρες προϊόν (πανάκια καθαρισμού, κλιπς,καρτελάκια, αυτοκόλλητα, κτλ). Μην αφαιρείτε τους φακούς από το σκελετό!

Πώς να κάνετε μια επιστροφή;

-Για επιστροφές από Κύπρο, παρακαλώ επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών-

Αρχικά, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας μέσω τηλεφώνου (2112346700) ή e-mail ( info@mataki.gr ). Το προσωπικό μας μπορεί να σας συμβουλεύσει εάν το αίτημά σας πληροί όλα τα απαραίτητα κριτήρια της επιστροφής, και θα σας περιγράψει τη διαδικασία λεπτομερώς, μέσω τηλεφώνου ή e-mail. Στείλτε τα κουτιά κλειστά και ακέραια με ασφάλεια στη διεύθυνση επιστροφών μας. Παρακαλείστε να συμπεριλάβετε την απόδειξη αγοράς που εκδίδεται από Mataki.gr καθώς και ένα σημείωμα αναφέροντας το πρόβλημα και το λόγο επιστροφής. Το κόστος για αυτή την επιστροφή επιβαρύνει τον πελάτη

Διεύθυνση Επιστροφών

Λαγουμιτζή 24 Καλλιθέα T.K.17671 Ως παραλήπτη αναφέρετε τονσυνεργάτη μας REGUS - Mataki.

Βεβαιωθείτε ότι έχετε λάβει ένα αποδεικτικό επιστροφής του δέματος από την εταιρεία Κούριερ! Η υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών θα σας ζητήσει τον αριθμό tracking εάν χρειαστείτε πληροφορίες σχετικά με την ορθή διεκπεραίωση της αποστολής σας.

Μόλις επιβεβαιώσουμε την παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων σας και είναι σε κατάσταση ώστε να μπορούν να μεταπωληθούν (σε συμμόρφωση με τους κανονισμούς υγείας και ασφάλειας της ΕΕ), θα σας επιστρέψουμε το κόστος των προϊόντων. Η διαδικασία διαρκεί περίπου 30 εργάσιμες ημέρες.

Παρακαλούμε, στείλτε κλειστές και άθικτες τις συσκευασίες των φακών επαφής (ή τα υγρά των φακών) ταχυδρομικώς σε ένα ανθεκτικό κουτί, όχι σε φάκελο, για να διασφαλιστεί ότι δεν θα καταστραφούν κατά τη μεταφορά.

Εάν περιμένετε επιστροφή χρημάτων στον τραπεζικό λογαριασμό σας, παρακαλούμε να συμπεριλάβετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για να γίνει η μεταφορά των χρημάτων. Εάν έχετε πληρώσει on-line, η επιστροφή θα γίνει αυτόματα στο λογαριασμό σας στο PayPal, ή στην κάρτα από την οποία έγινε η πληρωμή.

Επίσης, παρακαλείστε να συμπεριλάβετε ένα αντίγραφο της απόδειξης αγοράς που εκδίδεται απόMataki.gr καθώς και ένα σημείωμα αναφέροντας το πρόβλημα και το λόγο επιστροφής.

Μπορείτε να κάνετε την επιστροφή μέσω κάποια εταιρείας κούριερ το ιδανικότερο τον συνεργάτη μας τα ΕΛΤΑ ΚΟΥΡΙΕΡ ΠΟΡΤΑ-ΠΟΡΤΑ.

ΔΕΝ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΔΕΜΑΤΑ ΜΕ ΑΠΛΟ Ή ΣΥΣΤΗΜΕΝΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ.

Πόσο κοστίζει η επιστροφή;

Θα πληρώσετε όλα τα ταχυδρομικά τέλη μόνο για τους φακούς που θα επιστρέψετε.

Πόσο καιρό διαρκεί η όλη διαδικασία;

Το Mataki.gr θα επιβεβαιώσει ότι έχουμε λάβει τα επιστρεφόμενα προϊόντα σας και θα σας ενημερώσουμε για την κατάσταση της νέας παραγγελίας σας. Προσπαθούμε να ελέγξουμε όλες τις επιστροφές εντός 30 ημερών. Παρακαλούμε, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών μας, αν αισθάνεστε ότι υπάρχει κάποια καθυστέρηση.

Σχόλια

Έχετε ερωτήσεις;